torsdag 28. april 2011

2 dager igjen

det går så sykt fort. har idag pakket inn morgen gaven til min mann, laget en slags kjøreplan for morgendagen å lørdagen frem til vi ankommer lokalet:D derretter tar jo toasmaster over.
men vi er 6 stk som skal fikses på håret hos frisøren min til lørdag. så det er greit å ha en oversikt.. hehe, meg, svigermor, mine to forlovere å 2 brudepiker skal bli fine på håret hos Marie. vi gleder oss.
å imorra er det til lokalet, pynte, lage et siste bordkort, å så må jeg hjem å pakke for skal sove hos mamma. så er myye som skjer imorra. da var det greit for min del med en plan over alt.
laget å en til min kjære. over imorra å det han kan hjelkpe meg med å hans dag på lørdag. hehe.. kontroll freek kanskje. men vil ikke glemme noe. er ikke nervøs for å gifte meg. mine sommerfugler sitter i om alt det praktiske blir ordnet:D

idag blir jeg hentet av ene forloveren min kl 16, vi skal avsted å få satt på negler. det skal bli en koseli kveld. :nååh:

dere som er gift, hvordan ordnet dere alt de siste dagene før den store dagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar