mandag 18. april 2011

budsjett å slikt..

penger vokser desverre ikke på trær, skulle virkelig ønske det i slike tilfellers som nå når vi skal gifte oss.
vi har nok ikke det dyreste brylluppet i verden, men absolutt ikke det billigste heller.
prøver jo å spare inn litt her å der, men noen ting bare koster likevel.
å jeg har ikke vært så kravstor føler jeg. ja kjolen var dyr, men er ikke bare bare å finne fin kjole som sitter fint på en stor kropp. å frisøren tar kanskje litt av, men håret er viktig på en slik dag. ellers så er det bilen som koster litt, men det er noe vi begge er innterisert i.
ååå du å du jeg gleder meg til denne dagen som kommer om 12 dager:D
ellers har jeg fått gjort litt idag:D
nå ligger det 80 kirkeprogrammer med min side å 52 sanghefte forsider, nå må jeg ha ny blekk. mangler 5 forsider så er alt ferdig utskrevet:D føler ikke egentlig at ca 700 kr i ark å blekk til alle sangene, forsidene, invitasjonene og kirkeprogrammene var så dyrt jeg. så er fornøyd med det. kjenner til flere som har brukt liksom over 1000 kr bare på innvitasjoner så, flink til å spare inn noen plasser iallefall:D hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar