mandag 18. april 2011

12 dager igjen

jeg sitter her å skriver ut kirke programmet nå.
det ser ut som det blir ganske så bra:D

ellers holder jeg på å tenke på forsiden til sang heftet, jeg har sendt mail til fvn og vennesla tidene ang bryllups annonse, vi har hatt prøvetime, vet hva som skal skje i kirken, skal ut på senteret idag å få kjøpt noen sløyfer til å ha på sang heftene, skal få levert kaketoppen til libermann en av dagene før vi drar til åmli på onsdag kveld.

har snakket med min kjære mamma å fått til ei lite lån hos henne til å dekke de siste utgiftene til dagen vår. frisør, bil å litt slikt koster endel å med myye regninger å mindre inntekt en før så har det gått hardt utover kontoen desverre:(

ellers er det sååå mye spennende å se frem til nå. ferie i åmli i påska, min bursdag til søndag, å bryllupp om knappe to uker:D wee..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar