onsdag 6. april 2011

spennende tider

Ja nå er det spennende tider asså, merker jeg er såå lykkelig for tiden. å det føles bare såå bra.
det skjer mye fremmover som jeg kan se frem til,mye spennende, gøy å jeg gleder meg.


imorra skal vi til Depui, vi skal ha kjæreste fotografering, og vi skal prate og snakke og skravle, tenke å gruble litt sammen med fotografen på hva slags bilder vi vil ta i brylluppet. så det skal bli spennende.

til lørdag er det mest sansynlig utdrikkingslag for meg, jeg aner ikke hva som skal skje å det er mega spennende, men du å jeg gleder meg:D



til onsdag om en uke er det prøvetime i kirken, da skal vi gå igjennom alt, vi skal øve med brudepikene, forloverne, ringbæreren osv,. og Robert skal komme opp å klonke litt på flygelet:D

neste lørdag er det da Espen sitt utdrikiingslag tror vi, ingenting er jo 100% sikkert, men vi har jo konkludert, regnet og tenk:D

så kommer påska og vi skal slappe av muligens på hytta i åmli, ta det helt kuli den siste tiden før brylluppet.

søndagen før brylluppet har jeg bursdag, det er i påska, så det blir koselig:D

så kommer uka før,
prøvetime på sminke og hår tirsdag 26 april,
torsdag 28 skal jeg opp til ei som heter Gro å fikse neglene
fredag 29 skal vi opp til lokalet og pynte bordene:D



så som dere ser så skjer det mye i mitt liv fremmover:D
jeg føler meg såå lykkelig, så forelsket, så gla, harmonisk å rolig:D dette er bare helt fantastisk. jeg gleder meg max til vår store dag.
å det skal bli litt spesielt når alt er over, vi er gift og 6 mnd med planlegging er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar