søndag 24. april 2011

uka før dagen..

ikke dagen før dagen, men uka før.. fy sørenb.. det er søndag idag, det er min 28 års dag, sola skinner, vi har vært på påske tur. min kjære fikk feber igår da;( så han sover enda, noen mente det var bryllups feber:D hihi
jeg går egentlig å rydder litt. men med jevne mellomrom så kommer det sånn skikkelig kilinger i magen. skal gifte meg snart jooo.. hihi.
nå er det hellig imorra å, men vi skal opp til Evje å hjelpe mamma med å flytte vogna, så er det fullpakka uke, tirsdag er prøvetime på sminke å hår, onsdag skal jeg opp med sangene til irene, så skal hun sette sammen sangheftene for oss, så snill hun er.
torsdag er det til Birkeland for å få fikset negler, fredag skal vi opp å pynte lokalet, brette servietter osv. så nå er det fult kjør ja:D
det er 6 dager igjen til vår store dag å jeg gleder meg sååå enormt asså:D
JEG ELSKER ESPEN AÅ UTROLIG HØY, og nå skal jeg bli hans kone. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar