søndag 1. mai 2011

vi er gift


det var rett å slett fantastisk.
jeg er verdens lykkeligste fru nå:D :nååh: :nååh:

å mannen min overasket meg idag mrges med tidenes morgen gave:D jeg vikk nikon d7000 det er det beste speil refleks cameraet til nikon.
er jo helt sykt. jeg fikk seriøst gåsehud når jeg åpnet. jeg er en liten hobby fotograf å mitt gamle nikon d 70 var litt utdatert med en konstant flekk på bilene, 6 mega pixel osv dette nye har 16 mega pixel, kan filme å ja.. hihi..

imorra kommer vennina mi som tok bilder ab alt igår å besøk så jeg får bildene. da blir nok bloggen min bombadert med bilder å link lagt ut her:D hehe..
gleder meg såååå til å se alle bildene:D :nååh: :nååh:

vi fikk fantastisk mye fint. masse penger som vi ønsket oss som skal gå til campingvogn, oslo - kiel krus med color magik eller fantasy, 2 dagers cruse som bryllups reise:D
en del rosendhal gran cru glass og skåler, å det var helt heeerlig..

er bare verdens lykkeligste nå:D :nååh:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar