onsdag 27. oktober 2010

ting har roet seg

Nå har endelig hue mitt roet seg litt.
det jeg følte var viktig å få unnagjort fort, det er gjort, kirka er booket, lokalet, fotograf, frisør, kjole..
så da er det bare .......... ja alt det andre igjen.. hehe.
skal høre om vi kan få Kruse til å vie oss. presten fra Hellemyr, men vet ikke om det er mulig da. lyst å spørre.
papirene vi må fylle ut å levere kirken er kommet.
nå er det bare å finne ut hvem av forloverne som skal stå på papirene. ikke lett det der nei.

ellers vil jeg bare si at jeg nyter livet. jeg er skikkelig ny forelsket i min kjære for tiden å får ikke nok av han. elsker han av hele mitt hjerte å han betyr alt for meg. det kiler i magen bare vi kysser.. det er såå digg. jeg elsker den gutten mer en noe anna i denneverden. å er såå gla for at han vil ha meg til sin kone.. du å spesielt.. å for et løft i selvfølelsen det gir, han vil ha meg.. han vil være med min side resten av livet. han VIL dette. åå.. jeg elsker han sååå masse..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar