fredag 15. oktober 2010

Brudekjolen..

tror jeg fant kjolen min igår.
den er bare heeelt nydelig. var på agape å prøvde kjoler å jeg ble lamslått når jeg så meg selv i kjolen. jeg følte meg fin.. JEG.. følte MEG fin liksom?? det var en utrolig følelse. kjærlighet med første prøv rett å slett..
den kjolen må bestiller i løpet av starten av november for at de skal rekke å få den klar til meg.
så til mandag skal jeg spørre mamma om et lite lån. for kjolen kommer på 14.000 ca inkludert tilbehør. å halvparten betaler man med bestilling å resten når man henter den liksom.. å jeg har ikk 7000 å ut med nå.. vi skal reise i desember, kjøpe en ektra bil å så er det jul.. så.. hjeeelp.. hehe..
men det ordner seg for snille jenter.. håper jeg.. hehe..
for jeg VIL VIL VIL ha den kjolen..
ene forloveren var med igår.. å til tirsdag skal jeg å hun andre forloveren ned å kikke på den igjen.. å har mamma da svart ja til å låne meg pengene.. så kjøper jeg den til tirsdag tror jeg. den var råååå flott.. klarer ikke å slutte å tenke på å fin den var. hvor fin jeg følte meg..
å når jeg å forloveren var å leitet frem kjoler for å prøve så fant vi den samme kjolen 5 ganger.. så ja.. den var noe for seg selv.. ÅÅ.. dette er sååå morro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar