torsdag 21. oktober 2010

Kjolen er bestilt

Ja.. nå har jeg vært på agape, prøvd drømmekjolen enda en gang å jeg eeelsker den.. får nesten tårer i øyene når jeg har den på. vil liksom ikke ta den av igjen.. den er bare heeelt nydelig.. elsk..
så har bestilt kjolen å tilbehøret å betalt 7000 nå. så da er det bare litt over den summen igjen å betale når jeg henter kjolen. hehe.. har å kjøpt meg hodepynt.. en nyydelig flott tiara. å jeg kommer såå til å føle meg som en prinsesse den dagen jeg går nedover kirkegulvet iført den drømmekjolen. det er som på film altså når man finner kjolen i brudefilmer. det kom musikk i mine ører, å jeg bare gliste. en spesiell å god følelse å virkelig vite at man har funnet riktig kjole..
nå skal jeg nok bestemme meg for fotograf en av de nærmeste dagene. å så er det meste i boks. av ting som må være i boks nå. så da er det bare å slappe av å tenke dill.. altså mer bloomster, pynt, dekor, farger, bordkort, invitasjoner osv.. det blir morro..
elsker å være forlovet å pkanlegge bryllup..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar