mandag 11. oktober 2010

myyye å tenke på

jau.. hue mitt koker jo nesten over i tanker.. men det er jo bare morro.. det er vår tur.. wee..

hva slags kjole?
hvilket lokale? - vurderer løa, prestegården
alkohol eller ikke?
hvem skal være toast master? - har en i tankene begge to..
hvilke farger vil jeg ha? - tenker lilla
når skal invitasjonene ut? - februar?? aner ikke
hva slags frisyre vil jeg ha? har frisøren da. hehe.
blomster, hva slags?
brudebuketten?
ringpute? hvem skal bære ring puta? - muligens Daniel.. hmm
åpne pakkene hvem skal det? - har ei i tankene..
ta bilder? skal ha fotograf.. men vil å ha bilder fra hele dagen -har ei i tankene
film - vil filme dagen. så noen kan lage bryllups video - hvem?


hmm.. er myye jeg ikke har tenkt på enda å sikkert.. hehe.. men men.. tar noe av ganga..
vil kjøpe meg en bryllupsplanlegger nok ting.. der står sikkert alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar