lørdag 22. januar 2011

Nå er menyen i boks

Idag har vi vært på Ogge å pratet Meny. å hun kokka Anja var sååå hyggelig å virket så flink. fikk helt vann i munnen av den menyen vi fant ut av. å det skal bli såå stas.

Det er noe fylt, kuttet og i skiver til forett, å så er det mpe helt vilt, til middag, med et fantastisk tilbehør. å det kommer til å se så kult ut.. å smake såå godt.
å desserten blir nesten som jeg hadde tenkt, bare med litt modifiseringer så det blir enda bedre. er sååå gla., dette kommer til å blir såå knall. blir et glass hvitvin til forett, å 2 glass rødvin til hoovedretten. ellers øl, clautaler, brus og vann til maten å bar resten av kvelden:D

ellers så har vi fått booket den flotte mustangen vi skal kjøre i brylluppet:D
skal nok en av dagene snart nå ut å begynne å tenke på brudebukett å pynt til lokalet:D
kaker er ordnet så å si alle, bare ikke selve bryllupskaken. men mamma skal lage ostekake, Ramona skal lage sjokolade kake, robert skal lage snikers kake, liv irene skal lage kransekake, susannah skal lage gulrot kake, tante skal lage pinnekake, så begynner å ta form det kakebordet å tror jeg:D
Gubben skal nok neste uke, eller uka etter ut å kjøpe dress:D så merker det begynner å nærme seg å jeg er såå gla. gleder meg såå utrolig til den store dagen vår. det kommer til å bli helt fantastisk.
tror jeg snart vil ringe ang brudekjolen og brudepike kjolene å høre hvordan det ligger ann. er såå spent på å prøve MIN kjole når den kommer. den som kommer da er liksom min å ikke butikken sin. så det skal bli såå stas.. er såå klar.

Jeg merker på meg at det blir mer å mer spennende. jeg drømmer mer å mer om ting som går galt. men det er noe med at når det jeg har drømt om er ordnet så slutter jeg å drømme om det å. før vi booket bilen drømte jeg at vi kom for sent hele tiden, fordi vi ikke hadde bil, å måtte ta buss osv. men etter vi fikk orndet bilen så drømmer jeg ikke det mer. men drømmer enda mye om at jeg ikke har brudebukett på dagen. at den er glemt å bli bestilt osv. så gleder meg til den er bestilt å:D pluss at jeg tenker som så at nå går alt som kan gå galt, det går galt i drømmene mine.. da blir dagen helt perfekt:D jeg gleder meg såå til så mye den dagen. frisøren, gå med kjolen. si ja til Espen, gå ut av kirken som mann å kone, fotograferingen.. ja jeg gleder meg til å bli tatt bilde av.. fordi jeg kommer til å være fin:D å jeg er så interisert i foto, så det å ha evige minner fra deg dagen er stort for meg.
gleder meg til god mat med venner, taler sanger osv. gru gleder meg vel til talene og sangene.. å gruer meg litt til det å få så mye oppmerksomhet.. men det skal gå såå bra:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar