mandag 8. november 2010

sølv penny i skoen??

har dere hørt.. something old, new, booroes and blue før?
for det er noe jeg vil prøve å få til..
men så fikk jeg høre.
and a silver penny in the shoe ;) Skal bringe gode økonomiske forhold til ekteskapet
så.. hmm.. hvor får man tak i det?
jeg skal ha
brudekjolen, tiara osv er nytt
strømpebånd er blått
så håper jeg at jeg passer skoene til min søster som da går under lånte eller gamle. de blr jo brukt for 13 år siden. så de er jo gamle nå. hmm..
så er det den siste da. lurer på å se om mamma har noe fint smykke eller øredobber.
ellers så har jeg jo smykke som er laget av gifteringen til oldermor som kan gå under gammelt. men det kommer ann på om det passer til kjolen. siden det er gull. å forlovelsesringen, gifteringen å tiaraen er hvitt gull - sølv farget.. hmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar